יום שני, 27 בינואר 2014

הודעה חשובה ! News1 | עו"ד שיקר בבקשה לתביעה ייצוגית נגד איקיוטק

הודעה חשובה!
בימים אלו נערך מבצע גבייה נרחב בגין תשלומים שלא כובדו על ידי לקוחותינו, אשר השתמשו במגוון המוצרים של החברה. לאור קולות שנשמעו בפייסבוק, הרינו להבהיר כי פעולת הגבייה נעשית בסמכות החוק, בכפוף להחלטת בית משפט, ועל פי הנחיות משרד התקשורת. ייתכן כי מי שאינו מכיר את השם איקיוטק, מכיר את שמות המותגים שלנו - כרטיסון, ספייסר, אודישנס, ממותגים, דייטמאסטר ועוד.

אנו ממליצים לכל החייבים להקדים ולשלם, ובכך להימנע מהוצאות מיותרות. לאור הפניות הרבות שקיבלנו, עלינו להבהיר שכל רישום מגובה בחתימה דיגיטלית תקפה, באמצעים טכנולוגיים המבטיחים את אימות ההרשמה. ברשותנו כל האסמכתאות הנדרשות לצורך גבייה באמצעות ההוצאה לפועל. התעלמות מדרישת החוב הינה מעשה לא חכם והתעלמות מפרי עמלם של מאות עובדים שטרחו עבורך ויצרו תכנים איכותיים אותם בחרת לרכוש.

עוד חשוב להסביר, כי רוב רובה של ההתארגנות בפייסבוק נעשית על ידי מי שהגישו תביעה ייצוגית בשמם של אלפי אנשים, הפסידו בבית המשפט, ואף נפסק כי עליהם לשלם הוצאות בסך 75,000 ש"ח. לצערנו, אותו גורם בדיוק משלהב כרגע את הציבור וסוחף אותו להרפתקה ידועה מראש שבסופה על הלקוח יהיה לשלם הרבה יותר כסף, וחבל שכך.

קישור לכתבה :
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-328551-00.html

אנו מקווים כי מידע זה יסייע לך בהחלטתך להקדים ולשלם. בקרוב נפרסם אפשרות לתשלום מכוון מהיר ויעיל באמצעות האינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה